.

عاشقانه

خدا  جونم ؟؟ولنتاین نزدیکه!!
بیا من و تو هم عاشق شیـمـــــ ـــ ــ ـ ـ
من به تو هـــــــدیه بدم و تو هم به من!!
من به تو جــــــــــــونمو میدم
،در عوض تو هم ی هدیه بده...
یه هدیه کوچولو
یه روبان مشکی کنار عکسم...
خواهش میکنم چیزی زیادی نمیخوام ببرم....



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت13:23---9 اسفند 1394
تبلیغات در سایت عکاسی ماهانه 20هزار تومان

†ßΐÁÇК ђéáҐ
ساعت13:23---7 بهمن 1394
امسال ولنتاین خیالم راحته !
جای اینکه پولم رو حروم کادوهای مسخره کنم واسه شریک زندگی اینده مردم !
واسه مامان جونم یه هدیه شیک می گیرم دستاشم میبوسم
یه نوازش دستای مهربونشم به صد تا پسر ابرو برداشته نمی دم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 6 بهمن 1394برچسب:, ساعت 16:52 توسط مریم و منا