.

عاشقانه

ببین

من آویزون کسی نیسم و جالبش اینجاس حتی عزیزترین شخصم برام باشی در جواب خدافظیت فقط خدافظ میشنوی

هرکی منو نخواس خوووووب به درک شما بگو طلاس وقتی منو نخواست قاطی آشغالاست ب

بین من با سایه خودمم لجم بخاطر اینکه از من جلوتر میره تو که دیگه جای خود داری اونجوری نیگا نکن شماره حساب بده ارث باباتو

واست بریزم

میگن آدما وقتی میمیرن سرد میشن پس هرکی باهام سرد شد مرده حسابش میکنم هرکیم از راه میرسه میگه عشق ماست نه

عزیز جون این وصله ها که میچسبونی به ما اشتباه ست ریلکسم عصبانیتم با خندس در عین حال سر بریدنم با پنبه س نیاز به پرواز

نیست همین پایین بالاتر از خیلیام 



نظرات شما عزیزان:

پریوش
ساعت9:38---22 دی 1394
یه فهرست بی نظیر از وبلاگ هایی که تازه به روز شدند. فوق العاده است...شما هم وبلاگت رو اضافه کن

پریوش
ساعت9:09---19 دی 1394
با من همراه شو و اسم وبلاگ خودت را در کنار دیگر وبلاگ ها ثبت کن تا بازدید داشته باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 19 دی 1394برچسب:, ساعت 9:2 توسط مریم و منا