.

عاشقانه


من نه ✖دوســـــــت✖ میخوام
نه ✖داداشی✖
نه ✖آبجی✖
نه ✖just friend✖
نه هیچ کوفت و زهره مار دیگه↪
کی کیو گول میزنه؟!
میگی داداشمی، آبجیمی،
در روز یکبار حالمو نمی پرسی!!!
میگی دوستمی ولی وقتی چشام خیسه [یه کلمه] نمیگی چته؟!
بابا بــــــــَـــــس کنید
چرا هر کی میفهمه دوسش داری✖ فکر میکنه خبریه؟!
چرا هر کی رو
فراموش میکنی✖ تازه میفهمه دوستت داشته؟!▶
چرا میگی بی حسی ولی وقتی تو آغوشته میگی عاشقشی؟!
چرا یکی بهت بد میکنه فکر میکنی [هـــــــــمه] دشمنن؟

آره رفیق حرفام "سنـــــگـیــــــــنه"...
تو گوشت نمیــــــــــره!!!
بگیر تخت بخواب!!
عشق امروزی یعنی تنهایی➡
عشق یعنی پول و تیپ و زبون بازی⬇
عشق یعنی آهن پرستی و مانکن پرستی ✖

یه موقع هایی میبینم تنهایی

به خیلی بودنای امروز
می ارزه...

بی احساس نیستم ◀ فقط فهمیدم حسم برای کسی مهم نیست ...

 



نظرات شما عزیزان:

لاله
ساعت21:43---23 بهمن 1394
حال کردم زیبا بود

Nafas
ساعت12:05---23 آبان 1394
ای کودک
کفش هایم را نپوش !
تلاش تو براے بـــزرگ شـدنت
غمگینم میکن
کودک بمان کوچک بمان
مـن در بزرگ شـدنم دردهایی دیـدم کـہ ؛
کوچک کرد، بزرگ شـدنم را ..




Nafas
ساعت12:05---23 آبان 1394
خرابت میکند چشمان آبادی هر از گاهی
به آتش می کشاند شهر را بادی هر از گاهی

تو شیرین هزاران خسرو هم باشی دلم قرصست
که می افتد به یادت عشق فرهادی هر از گاهی

تو رستم باش و من سهراب، اما خوب میدانم
که می افتد به پای صید، صیادی هر از گاهی

تو با من سرگرانی و من از قهر تو غمگینم
ولی شادم به اینکه با کسی شادی هر از گاهی

تو دربند نگاهی نیستی، هرگز نمی فهمی
که قلیانهای دربند و فرحزادی هر از گاهی...




Nafas
ساعت12:04---23 آبان 1394
غمگینم
به سراغ حافظ می روم
همین را می گوید:
« برود از دل ِ من
وز دل ِ من,,,,,,,,, آن نرود »
می گذرم از تو
تو را می سپارم به امان خدا
و به بی امانیِ اغوشی
که امانت را بریده...!
)سمانه سواذی)



Nafas
ساعت12:03---23 آبان 1394
درمیان من وتو فاصله هاست..
دفتر عمر مرا باتو شکوهی دیگر..رونقی دیگر هست!
توبه اندازه تنهایی من خوشبختی،من به اندازه زیبایی تو غمگینم! چه امید عبثی..!
من چه دارم که تورا درخور؟ هیچ!
من چه دارم که سزاوارتو؟ هیچ!
تو همه زندگی من هستی
توچه داری؟
همه چیز!
تو چه کم داری؟
هیچ!
راستی شعر مرا میخوانی؟
نه دریغا هرگز!
باورم نیست که خواننده ی شعرم باشی!
کاشکی شعر مرا میخواندی!
چه کسی خواهد دید مردنم را بیتو؟ بی تو مردم..مردم..!
گاه می اندیشم خبرمرگ مرا باتو چه کسی می گوید؟
آن زمان که خبر مرگ مرا میشنوی روی توراکاشکی می دیدم!
شانه بالازدنت را بی قید
وتکان دادن دستت که مهم نیست زیاد
وتکان دادن سر راکه عجب! عاقبت مرد؟
افسوس..
کاشکی می دیدم..
من به خود می گویم
چه کسی باور کرد
جنگل جان مرا عشق تو خاکستر کرد..


Nafas
ساعت12:02---23 آبان 1394
سلام مرسی ازحضورت عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 23 آبان 1394برچسب:, ساعت 10:20 توسط مریم و منا